miercuri, 24 noiembrie 2010

Pui tika masala

Nu stiu exact care e reteta originala si cum se prepara defapt acest fel de mancare,eu doar am luat un amestec de condimente si un borcan de sos... Am folosit aripioare de pui pe care le-am marinat cu putin wisky si condimentele speciale si piper,apoi le-am prajit putin,lam scos pe o farfurie in uleiul ramas am turnat sosul pe care l-am subtiat cu putina apa,l-am lasat vreo 5 minute,dupa care am pus aripioarele si am mai lasat alte 5 minute, a fost o mancarica rapida:P si mai mult de la borcan... sosul contine urmatoarele,ceapa,usturoi,morcov,ardei si pasta de tomate si binenteles aroma condimentelor,cel putin eu asta am simtit, ca nu m-am uitat sa vad ce scrie pe eticheta:P gustul este dulce acrisor si usor picant sau asta sa fi fost de la aripioare pe care mi-a scapat un pic mai mult piper:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si mesaje!Cu drag,Marrya!