duminică, 21 noiembrie 2010

Mufins cu dovleac


Heeei am facut si eu un experiment cu dovleac pt provocarea lunii octombrie, doar ca il postez mai tarziu pt ca eu cand l-am facut era deja tarziu.... oricum va prezint doua feluri una dulce si una sarata...
Mufins cu dovleac si ciocolata
  
In cuptor...se umflasera foarte tareeee, doar ca atunci cand le-am scos s-au pleostit:( nu stiu ce am gresit,dar nu mai conteaza,au fost delicioase,iar lui bunny meu i-au placut enorm:) 

  
Cu putina frisca si castane fierte:) 

Un mic detaliu...
Mufins cu dovleac,salam si cascaval 
 Acestea desii le-am pozat mai putin au iesit minunat, le puteti vedea pe fundal in poza din cuptor,ele n-au patit nimic cand le-am scos desii le-am facut in acelasi timp,din aceeasi compozitie pe care am separat-o... Daca stiti care a fost cauza astept parareri:)
O zi frumoasa va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si mesaje!Cu drag,Marrya!