miercuri, 30 iunie 2010

Tarta cu fructe de padure


Aluat de tarta:
( eu am folosit unul gata preparat)
Crema:
3 galbenusuri
150ml lapte
100g zahar 
50g faina
vanilie
fructe de padure
Se intinde aluatul si se aseaza intr-o tava unsa, se inteapa cu furculita,se acopera cu hartie pt copt, iar deasupra se pune o greutate,care sa acopere aluatul, eu am pus o oala cu apa insa se pot pune boabe de fasole,alune... se baga in cuptorul preincalzit la 220 grade pt cca 30 min.
 Intre timp preparam  crema :
Intr-un bol batem bine cu telul galbenusurile, zaharul si faina, cand zaharul incepe sa se topeasca punem 50 ml lapte si mai frecam putin, restul de lapte se pune pe foc  cand incepe sa dea in clocot se toarna peste galbenusuri mestecand usor. Se pune un vas mai mare decat bolul cu putina apa pe foc, cand incepe sa fiarba punem bolul in apa fiarta si mestecam incet pana cand se ingroase, daca nu ai rabdare asa cum n-am avut eu pui compozitia intr-un vas rezistent la foc, o pui pe foc moale si mesteci continuu si repede pana se ingroasa, nu te opri decat atunci cand iei crema dupa foc, altfel risti sa se prinda crema...cand e aproape gata punem si vanilia, care ii da o aroma deosebita. In final crema se lasa sa se raceasca, cand sa racit putin se toarna peste blatul racit, ornandu-se cu fructele, daca se doreste se poate adauga si frisca, facuta eventual din albusurile ramase:) Tarta se da la rece pentru cateva ore. Se serveste rece, alaturi de inghetata si un pahar de suc rece!
Sa aveti pofta! 

2 comentarii:

  1. Foarte bine arata si trebuie sa fie foarte buna.P.S.i-mi place mult blogul tau cum e facut!felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am luat repede...fara inghetata.
    Aroma fructelor de padure,mmmmmm ...nu are egal.
    Pup

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si mesaje!Cu drag,Marrya!