sâmbătă, 26 iunie 2010

Linte cu ciuperci

  
100g linte
4 ciuperci
jumatate de ardei galben si rosu
jumatate ceapa rosie 
pasta de tomate
o lingura ulei masline 
sare
piper
rozmarin
patrunjel verde
Se spala linte bine in cateva ape si se pune la fiert la foc moale pana bobul devine aproape moale. Ciupercile,ardeiul si ceapa tocate marunt se calesc in ulei, cand s-au inmuiat putin se adauga pasta de tomate si se mai lasa cca 5 min, apoi se adauga lintea  cu un pahar mediu de apa sau supa si se lasa pe foc pana scade apa, cand e gata se condimenteaza. Noi am servit-o cu paine unsa cu pateu de pui:) A fost buna, se aseamana putin cu fasolea... Sa aveti pofta!

3 comentarii:

  1. nu am incercat niciodata lintea, dar cred ca e foarte buna, ca de aratat arata superrrr ...

    RăspundețiȘtergere
  2. E buna Cata, doar ca mie mi sa parut un pic fainoasa, mai seamana un pic si cu fasolea batuta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mdaaa,cred ca e buna!
    Eu nu am gatit si nici nu am mancat linte.Nici nu o cunosc,daca o vad.
    Hei....nu rade,vorbesc serios!
    Te asteapta premii la mine pe blog!
    Pup

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si mesaje!Cu drag,Marrya!