luni, 19 iulie 2010

Curatenie in blog...marinata de chiftelute

M-am tot gandit si m-am hotarat sa-mi fac un blog separat pt brizbrizurile mele, asa ca m-am pus pe treaba si in cateva zile o sa dispara toate postarile non culinare, vreau sa gasesc o metoda sa le mut, stiu eu ca exista una, dar nu mai stiu exact ce si cum, trebuie doar sa caut, dar poate maine,acum e cam tarziu... Tot cu ocazia asta m-am gandit sa schimb titlul blogului in Marrya's  kitchen asa ca sa se stie ca aici e bucataria, celalalt blog o sa fie Marrya's world, asta daca nu gasesc un alt nume mai fistichiu:P
 Asa ca dragele mele va invit sa imi vizitati noua casuta de creatii, asta cand o sa fie gata:P Acum fug la nanica, maine o noua zi de munca:P
Si fiindca acest blog e unul culinar fa fac pofta cu chiftelutele mele marinate...Delicioaseeee:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si mesaje!Cu drag,Marrya!