sâmbătă, 18 iunie 2011

Ghnocci cu sos de rosii,busuioc si mozzarella


Un deliciu usor de preparat:) eu am folosit ghnocci gata cumparat,a trebuit doar sa-l fierb in apa cu sare pt cca 3 min. mai exact pana se ridica la suprafata,l-am strecurat de apa,l-am amestecat cu un sos de rosii si busuioc,am adaugat si putina sunca si carnat, trei felii de mozzarella,am bagat la cuptorul preincalzit pt cca 10 min,pana mozzarela se topeste si incepe sa prinda o usoara crusta aurie, am ornat apoi cu patrunjel si busuioc proaspat. A fost un deliciu,eu si iubi am papat direct din tava:D Pentru cine nu stie ghnocci e un fel de pasta facut din cartof fiert.Am de gand cand o sa merg acasa in vara asta sa le pregatesc si alor mei,iar atunci o sa prepar totul de la cap la coada:) Oricum pana atunci eu va doresc: Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si mesaje!Cu drag,Marrya!