vineri, 15 februarie 2013

Cina pentru iubitul meu sot

Cina pregatita cu mult drag pentru cel mai scump sot. Te iubesc dragul meu! trebuia sa fie servita ieri, de Sf Valentin, dar cum am fost plecati cu treburi am servit-o in seara asta :)
-frigarui(piept de pui,ceapa, ardei rosu,ciupercute si rosii cherry, condimentate cu sare,piper si stropite cu sos de soya);
-piept de pui cu ciupercute (piept de pui,ciuperci,usturoi,sare,piper, ardei rosu iute si turmeric);
-cocktail(salata) cu prawns (prawns,ardei rosu iute si dulce,usturoi, toate calite,racite si  amestecate cu ceapa verde, o maioneza din avocado, ketchup, maioneza, sare, piper si frunze de cicoare pentru decor) Salata este delicioasa facuta de pe o zi pe alta sau tinuta in prealabil la frigiter cateva ore, eu am facut-o ieri asa ca azi a fost perfecta.
-desert din fructe(capsuni,zmeura,mure,blueberry, dulceata de trandafiri, zahar vanilat si double cream).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si mesaje!Cu drag,Marrya!