sâmbătă, 4 mai 2013

Pasca

Prima mea pasca.. a iesit yummy. Am urmat reteta postata pe site-ul stirile protv..care mi sa parut tare simplu de urmat :D
*600g branza
*doi pumni de stafide puse la inmoi in apa calduta
*8 linguri zahar
*10 linguri faina
*un plic praf de copt
*4 plicuri zahar vanilat
*5 oua
un varf sare de lamaie/o lingura coaja de lamaie
Separam albusurile de galbenusuri, amestecam branzica cu galbenusurile,zaharul,stafidele,zaharul vanilat, sarea de lamaie(eu nu am avut lamaie proapspata de aceea am pus sare, care ia dat un gust usor acrisor). Amestecam pana se omogenizeaza, apoi punem faina si praful de copt, daca branza e mai uscata folositi mai putina faina... Batem albusurile spuma si le adaugam compozitiei, amestecam bine, apoi punem compozitia intr-o tava unsa in prealabil cu ulei/unt si tapetata cu faina. Bagam la cuptoru preincalzit pentru 20 min la 180 grade, apoi scadem la 160 si mai lasam 50 minute.
Va garantez ca este tare buna :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si mesaje!Cu drag,Marrya!